מגזין קנאביס רפואי

למה לגדל קנאביס פרימיום דווקא ברמת הגולן?

כשחיפשנו את האתר שבו נקים את החווה שלנו, למדנו מהטובים ביותר.
Slide-mid

כשחיפשנו את האתר שבו נקים את החווה שלנו, למדנו מהטובים ביותר.

כלומר, מהארצות שבהן יש ידע וניסיון הבאים לידי ביטוי באיכות המוצר. קליפורניה, קולורדו וקנדה נבחרו בגלל הוותק והניסיון, ומהן למדנו שהכל מתחיל במיקום. מההתחלה הבנו עד כמה חשוב שהמיקום יהיה בעל קרינת שמש אופטימלית, קרינה שצמחי הקנאביס הרפואי זקוקים לה.

כידוע: קרינה היא גורם משמעותי לאיכות הקנאביס וברמת הגולן יש את אחוזי קרינת השמש הגבוהים ביותר בישראל. זכוכית החיפוי של החממה בנויה כולה מזכוכית חיפוי מפזרת – המאפשרת ניצול מלא של קרני השמש תוך שימוש מופחת בתאורה מלאכותית. את המתקן בנתה (בשיתוף ידע עם חברת קאנהייטס – חברת הגידול של קאנהגולן) חברת BOOM ההולנדית, שהיא חברה עתירת ידע בתחום החקלאות ואחראית גם על הקמת מתקן נוסף בקנדה, היחיד בעולם שזהה לזה שהוקם בגולן.

האקלים לאורך כל השנה חשוב גם הוא. הקור של רמת הגולן מאפשר לנו לשלוט בטמפרטורה בתוך מתקן הגידול בצורה המיטבית, והיא מנוטרת 24/7 לטובת יצירת תנאים אופטימליים. את איכות המים של רמת הגולן כולם מכירים. מי ההשקייה בהם אנו משתמשים עם מי מעיינות עשירים במינרלים המגיעים מהמעיינות הנמצאים סביב עין זיון.

אחד הזנים אותם אנו מגדלים קיבל את השם "זויתן" בגלל נחל זוויתן, שאורכו כ־26 ק"מ והוא ניזון ממעיינות קטנים שזורמים לאפיקו בחלקו העליון. הזן "בנטל" קרוי על שם ההר המרהיב, הצופה על כל הרמה. כל אלה מצטרפים לידע החקלאי העצום של תושבי עין זיוון, הקיבוץ שמגדל את התפוחים והדובדבנים הטובים בישראל, ואף שותף בגידול ענבים ליין עבור היקבים המצטיינים שמגיעים מהגולן.

לכן, מכל הסיבות האלה הקמנו ברמת הגולן את החווה שלנו על שטח של 14 דונם, בגובה של 1,000 מטר מעל פני הים – ובה אנו מגדלים את הקנאביס הרפואי הטוב בישראל.

שיתוף באמצעות:

פייסבוק
וואטספ
דוא"ל

אולי יעניין אותך גם